Re: Finskaviken DF Kähinää
Lähetetty: To Tammi 31, 2013 16:09
S!
Mikäli jollakin kullakin on polttava halu tehdä uusia tehtäviä Finskalle, niin niitä saapi tehdä. FBDj mahdollistaa monimuotoisten voitto-objektiivien määrittelyn ja siitä johtuen esitän tehtäväntekijöille pienimuotoisen listan vaatimuksia:
- Merkitse staattiset(paikallaan pysyvät) maalit objektilla "Target" -> "Destroy Ground" (tai "Destroy bridge" jos kohde on silta). Kaikkien kohteiden tulee olla Primary. Varmista että kaikki kohteen objektit sopivat target-rinkulan sisälle, sen koko on säädettävissä. Mikäli kohde on rakennus / rakennuksia, aseta kunkin sisälle jokin staattinen ajoneuvo. Tämä sen vuoksi että FBDj ei osaa havaita rakennusten tuhoutumista.
- Liikkuvista kohteista (maakohteet sekä mahdolliset AI-lentokoneet) ilmaise (esim. sähköpostissa) että mitkä niistä on maaleja.
- Aseta kaikista kohteista haluttu tuhoamisprosentti millä kohde lasketaan tuhotuksi. Muista asettaa myös kumman puolen kohde se on.
- Voitto-objektiivit, esim. jos tehtävässä on kolme kohdetta, voitto voidaan määritellä tulevan esim. kun kaksi näistä on tuhottu.
Esimerkkinä Finskalla tällähetkellä pyörivän Kotkan pommitus tehtävän objektiivit:
Siniset: 50% hyökkäävistä AI-pommareista tuhottu.
Punaiset: Kaksi kolmesta staattisesta kohteesta (Kotkan sataman rakennukset) tuhottu (vaadittu tuhoamisprosentti 50% per kohde).
Tehtävät ja listauksen voitto-objektiiveista voi lähettää minulle sähköpostiin:
hsiltala ät gmail piste com
Mikäli jollakin kullakin on polttava halu tehdä uusia tehtäviä Finskalle, niin niitä saapi tehdä. FBDj mahdollistaa monimuotoisten voitto-objektiivien määrittelyn ja siitä johtuen esitän tehtäväntekijöille pienimuotoisen listan vaatimuksia:
- Merkitse staattiset(paikallaan pysyvät) maalit objektilla "Target" -> "Destroy Ground" (tai "Destroy bridge" jos kohde on silta). Kaikkien kohteiden tulee olla Primary. Varmista että kaikki kohteen objektit sopivat target-rinkulan sisälle, sen koko on säädettävissä. Mikäli kohde on rakennus / rakennuksia, aseta kunkin sisälle jokin staattinen ajoneuvo. Tämä sen vuoksi että FBDj ei osaa havaita rakennusten tuhoutumista.
- Liikkuvista kohteista (maakohteet sekä mahdolliset AI-lentokoneet) ilmaise (esim. sähköpostissa) että mitkä niistä on maaleja.
- Aseta kaikista kohteista haluttu tuhoamisprosentti millä kohde lasketaan tuhotuksi. Muista asettaa myös kumman puolen kohde se on.
- Voitto-objektiivit, esim. jos tehtävässä on kolme kohdetta, voitto voidaan määritellä tulevan esim. kun kaksi näistä on tuhottu.
Esimerkkinä Finskalla tällähetkellä pyörivän Kotkan pommitus tehtävän objektiivit:
Siniset: 50% hyökkäävistä AI-pommareista tuhottu.
Punaiset: Kaksi kolmesta staattisesta kohteesta (Kotkan sataman rakennukset) tuhottu (vaadittu tuhoamisprosentti 50% per kohde).
Tehtävät ja listauksen voitto-objektiiveista voi lähettää minulle sähköpostiin:
hsiltala ät gmail piste com